A kávézás is kicsit olyan, mint a foci: mivel sokan fogyasztják, rengetegen gondolják magukat szakértőnek a témában.
A különleges gépek a logisztikai feladatok mellett kávékészítésre és érintésmentes kézbesítésre is alkalmasak.
Tudósok egy csoportja rugalmas szálak létrehozásával és a vörösborból kivont savak hozzáadásával forradalmasítaná a viselhető kiegészítőket.
Az intelligens konyhai készülék használatához még a konyhába sem kell kibotorkálnia.
A levegőből érkezne a munkahelyeken és rendezvényeken a frissítő.
A Sawyer nevű robot február elején debütált a japán fővárosban.
A Bonaverde tech-startup a Dolgok Internete segítségével átszabná az eddigi kereskedelmi rendszert.
A General Motors új fizetési lehetőséget épített a Chrysler egyes modelljeibe. A központi vezérlőpanelen meg lehet rendelni a reggeli kávét, vagy asztalt lehet foglalni egy étterembe.
A Smarter Coffee magától lefőzi a kávét – épp a legjobb pillanatban. Ebben segít a Wake Up üzemmód.
A Dunkin’ Donuts kávézólánc vendégei az Egyesült Államokban mostantól anélkül adhatnak le rendelést, hogy hosszasan sorban állnának az üzletben.
Az amerikai fogyasztók már a Starbucks iOS mobilalkalmazáson vagy az Amazon virtuális asszisztensén, Alexán keresztül is leadhatják kávérendelésüket.
A kávéautomaták látványa régóta megszokottá vált bárhol a világon, a Cafe X-ben azonban egy igazi robotkar készíti el a kávét – a vásárlók ízlésére szabva.
A Griffin olyan készülékeket mutatott be, melyek levehetik a terhet a felhasználó válláról a reggeli készülődés során.
Az amerikai egyetemen kifejlesztett gépezet különlegessége, hogy nemcsak egy feladat ellátására képes, hanem képes más gépekkel is ismerkedni, és kideríteni, hogyan kell azokat használni.
A Teforia nevű startup a teafanatikusokat célozza meg.
Az okoskávéfőző mellől nem maradhat el a csatlakoztatott kávétartó doboz sem. A tartó értesít, ha elfogyott a kávé, de akár automatikusan meg is rendelheti az új adagot.
A M2M-technológiának köszönhetően a kávégépekkel való kommunikáció sem lehetetlen.
A Starbucks vásárlói hetente 8 millió alkalommal fizetnek a kávézólánc okostelefonos alkalmazásán keresztül.
A kávéhálózat amerikai üzleteiben ma már heti szinten 7 millió vásárló egyenlíti ki a tartozását a mobiltelefonja segítségével.
Amennyiben kérdései vannak, vagy egy konkrét problémára keres megoldást, a Vodafone IoT-szakértői rendelkezésére állnak. Lépjen velük kapcsolatba!