Másfél évvel a koronavírus megjelenése után eldőlni látszik a kérdés: töretlen a népszerűsége az internetes vásárlásnak.
Egy év alatt harmadszor múlta felül minden korábbi teljesítményét az internetes és csomagküldő értékesítés.
Az intelligens platformot a CES egyik virtuális tech arénájában mutatták be.
A járvány kezdete óta minden harmadik fogyasztó vásárolt legalább egyszer a világhálón.
Az év első fele az elmúlt öt év leggyorsabb növekedését hozta.
A magyarok már a koronavírus előtti időszakban is rendszeresen használták az internetet ügyeik intézésére.
Az okosgombokon keresztül érkező árumegrendelések augusztus végéig adhatók le.
A pizza vagy hamburger megrendelése már útközben is néhány gombnyomással lehetséges – például az Egyesült Államokban.
Négy év alatt több mint 2,5-szeresére nőtt a forgalom.
Az európai összevetésben ez az arány 61 százalék, a globális átlag pedig 69 százalék.
A pénzügyi és online banki alkalmazások területén is dinamikus fejlődés állapítható meg.
Évről évre többet vásárolunk mobilon.
Az európaiak háromnegyede tervezi, hogy mobiljáról vásárol ajándékokat.
A mobilkészüléken történő vásárlás egyre nagyobb jelentőséggel bír a kiskereskedelemben és a szolgáltatóiparban.
A hazai internetezők idén átlagosan 41 ezer forintot szánnak az ünnepi ajándékokra.
Az internet-lefedettség és a digitalizáció terjedése miatt fénykorát éli a kiberbűnözés.
A párbeszédalapú vásárlás során a felhasználó hangjával vagy egy chatfelület segítségével választ és fizet.
Az európai online vásárlások több mint negyede bonyolódik idén mobileszközön keresztül.
Az Árukereső felmérése szerint a megkérdezettek 85%-a első helyen az online vásárlás mellett tette le a voksát.
Amennyiben kérdései vannak, vagy egy konkrét problémára keres megoldást, a Vodafone IoT-szakértői rendelkezésére állnak. Lépjen velük kapcsolatba!