A kiterjesztett valóságon alapuló eszközök piaca 2025-re meghaladhatja a 17 milliárd dolláros szintet.
A kínai elektronikai óriás honlapján jelentette be a hírt.
A HoloLens használatával a karbantartók munkáját segítenék.
A világon első alkalommal vetették be az Xvision AR-headsetet.
Az Envisics és a Panasonic együttműködése forradalmasítaná a kiterjesztett valóság autós alkalmazását.
Mark Zuckerberg a Connect virtuális konferencián jelentette be, hogy 2021-ben mutatják be az első, Ray-Ban márkájú okosszemüvegüket.
Nem segít, hogy a cég olyan versenytársakat kapott, mint a Facebook, az Apple és a Microsoft.
Az ipari felhasználásra szánt AR headseteket gyártó Daqri tíz éven át működött.
A DHL Supply Chain tovább folytatja az intelligens szemüvegek és az egyéb viselhető eszközök bevezetését.
A Form kiterjesztett valósággal felturbózott úszószemüvege augusztusban érkezik.
A Trend FM műsorában Mahmoud Ghazal, a Moodsa startup alapítója beszélt a fejlesztésükről.
Ahogy a kiterjesztett valóság egyre népszerűbbé válik, úgy a kijelzőgyártással foglalkozó cégek is még inkább rákapcsolnak a modern lencsék fejlesztésére.
A Lenovo legújabb okostelefonja segít, hogy teljesen más szemmel nézzen a világra.
Az iskolák a következő öt évben komoly technikai változásokon fognak átesni.
Így találkozik az iparban a kiterjesztett valóság és az okosszemüveg.
A különböző nyomkövető eszközök és a hozzájuk tartozó alkalmazások már nem számítanak újdonságnak, viszont a Pixie számos új funkciójával a továbblépésre törekszik.
Habár elsőre úgy tűnhet, mintha a Behnaz Farahi alkotta, furcsa kinézetű sisak egy David Cronenberg-filmből származna, valójában egy olyan eszközről van szó, amely képes alakot váltani viselője agyhullámainak hatására.
Digitális osztályteremmel várják a tanulókat az MTVA megújult rádió- és tévétörténeti kiállítóhelyén.
Az okostelefonok „harmadik szemként” segíthetnek.
Amennyiben kérdései vannak, vagy egy konkrét problémára keres megoldást, a Vodafone IoT-szakértői rendelkezésére állnak. Lépjen velük kapcsolatba!