A gyors technológiai fejlődés lehetővé teheti, hogy egy-egy jól megválasztott területen Magyarország az élvonalba kerüljön.
Öt év alatt 20%-os átlagos ütemben növekszik az európai piac, a korai alkalmazók pedig itt is versenyelőnyhöz jutnak.
Magyarországon már a 120 gramnnál nehezebb pilóta nélküli repülő eszközöket is regisztrálni kell.
Az Európai Bizottság fél évvel elhalasztotta a nemzeti végrehajtási rendeletek hatályba léptetését.
Fél évvel később lépnek hatályba az uniós előírások.
A fejlesztendő eszközök bevethetők a kooperatív és a non-kooperatív drónok detektálására egyaránt.
1000 fontos büntetésre számíthat, aki illegálisan repteti a gépét.
A Magyar Nemzeti Drón Szövetség elégedett azzal, hogy a hobbi célú repülések esetén a jövőben nem szükséges eseti légtér igénylése.
Az Európai Bizottság elfogadta a keretszabályokat, amelyek 2020. július 1-től lépnek hatályba.
2020-től kezdődően az üzemeltetőknek is azonosíthatónak kell lenniük.
A 13 éves fiúnak ráadásul még 10 percre sem volt szüksége mindehhez.
Magyarországon 2020-ra a pilóta nélküli repülések száma elérheti a 30 ezret.
Egyre több a hobbi vagy éppen speciális feladatot ellátó drón, még sincs egységes és átlátható szabályozás.
A technológia biztonságosabbá tétele érdekében tervezi a hatóság, hogy kötelező szabályokat vezet be.
2016 tagadhatatlanul a drónok éve volt, de vajon milyen újdonságokat hozhat a 2017-es év, és milyen újabb felhasználási területek bukkanhatnak fel a már meglévők mellett?
A tavalyi év meglehetősen mozgalmas volt a távolról vezérelhető minirepülők és a gyártók számára. A kamerával felszerelt drónok egészen új távlatot adtak a körülöttünk lévő világ felfedezéséhez.
Egyelőre csupán két felhasználónak adatott meg a lehetőség, hogy teszteljék az Amazon Prime Air szolgáltatást. A drónos csomagküldés feltételei, hogy az ügyfél közel lakjon a cég elosztópontjához, legyen kertje, és csak néhány kilogrammos csomagot re...
Összefogtak az európai légi ipari szereplők, hogy szigorú drónszabályozás bevezetését sürgessék a tagországok jogalkotóitól, valamint az uniós törvényhozástól.
A Terrafugia már korábban is kifejlesztett egy prototípust, ám ennél még a sofőrnek értenie kellett a repüléshez is. Az új tervük alapján viszont a jármű teljesen önvezető lenne a levegőben, ráadásul a helikopterekhez hasonlóan, függőlegesen emelkedn...
Amennyiben kérdései vannak, vagy egy konkrét problémára keres megoldást, a Vodafone IoT-szakértői rendelkezésére állnak. Lépjen velük kapcsolatba!