A Ford, az Argo és a Walmart egy közös projekt keretében több amerikai nagyvárosban is elindította a szolgáltatást.
Negyedik generációs tesztautóval bővül az amerikai gyártó flottája.
A szociális távolságtartás monitorozására egyre több segítséget nyújtanak a különféle okoseszközök, a cégek pedig gőzerővel tesztelnek világszerte.
Az amerikai gyártó a járványkrízis miatt egy évvel később indíthatja el saját, autonóm járművekre épülő szolgáltatását.
Két év múlva Austinban is forgalomba állhat a cég taxi- és szállítóflottája
A Digit nevű robot a önvezető furgontól a megrendelő küszöbéig szállítja a csomagokat.
A Ford Angliában tesztelte a járművek közötti kommunikációs technológiát.
Sokat vár az Alibabával való együttműködéstől az amerikai cég.
Ha Alphabet, akkor Waymo, ha General Motors, akkor GM Cruise – és mostantól ha Ford, akkor Ford Autonomous Vehicles.
A Ford okoskabátja a navigáció megkönnyítésén keresztül növeli a kerékpározás biztonságát.
A CES központi esemény ma már az autóiparban is. A Ford a szakkiállításon prezentálta új vízióit, hogy miként képzeli el a városi közlekedés jövőjét. Az amerikai autógyártó például egységes szabványt teremtene az önvezető és internetre csatlakozó aut...
Összefogott több nagy autógyártó, hogy közösen építsék ki a villámtöltőkkel felszerelt európai hálózatukat. Céljuk, hogy ezzel is elhárítsák az utolsó akadályokat az elektromobilitás útjából.
A Ford és a Domino’s Michigan államban indítja el az önvezető pizzafutár tesztelését. A cégek azt szeretnék felmérni, hogyan reagálnak a vásárlók a gépi kiszállításra.
A Ford szabadalma az eltávolítható pedálok és kormánykerék működési elvét írja le. A megoldás jelezheti, hogy milyen lehet az önvezető autókat megelőző szakasz.
A Ford azt tervezi, hogy kihagyja a hármas szintű önvezetést és az ötös szintre ugrik.
Tavaly átlagosan már 270 kilométert tudtak megtenni egy töltéssel az elektromos autók. A hatótávolság 2020-ra várhatóan 450 kilométerre nő – derül ki az IFUA Horváth & Partners tanulmányából.
A hírek szerint a Google-től és az Ubertől érkezett mérnökök segítségével az autógyártó 2021-re szeretné piacra dobni sofőr nélküli járművét.
Az OBD-II csatlakozó segítségével a 2010 után gyártott járműveket is könnyű lesz távvezérelt ajtónyitóval, telematikai funkciókkal és WiFi-vel ellátni.
A Massachusettsi Műszaki Egyetem és a Ford egy közös projekt keretein belül a tanulókat elektromos járművekkel fogja szállítani. A program során gyűjtött adatok sokat segíthetnek majd az önjáró autók fejlesztésében is.
Amennyiben kérdései vannak, vagy egy konkrét problémára keres megoldást, a Vodafone IoT-szakértői rendelkezésére állnak. Lépjen velük kapcsolatba!