A Trailer Drone koncepció egy olyan pótkocsi, amelynek még vezetőfülkéje sincs, és tisztán hidrogénnel működik.
A tényleges előnyök lényegesen nagyobbak, mint egy önvezető személygépkocsi esetében.
Stratégiai partnerséget kötött a TuSimple és a Navistar. A tervek szerint 2024-ben már biztonsági sofőr nélküli kamionok is futnának a közutakon.
Az IoT evolúciója a teljes ellátási láncot megváltoztathatja.
A Kamion platform válaszol a kérdésekre, és figyelmeztet a veszélyekre, így lehetővé teszi a biztonságosabb és „okosabb” teherszállítást.
Elon Musk elektromos autókat gyártó cége bemutatta, hogy milyen új járművel tervezik meghódítani a teherszállítás piacát.
Az önvezető konvojok hatékonyabb üzemeltetést és biztonságosabb utakat eredményeznek.
A német Daimler első e-kamionja akár 350 kilométer megtételére is képes. Ez a teljesítmény még nagyon kevés a hosszú távú szállításra, de a közeli városok közötti közlekedéshez elegendő lehet.
Az ipari automatizáció trendjét többnyire kétféle szemszögből mutatják be: vagy a technológia iránti lelkesedéssel, vagy pedig komoly aggodalmakkal, hiszen az újabb gépesítés tömegek munkájának elvesztésével járhat.
Az Egyesült Királyság kormánya 8,1 millió fonttal támogatja a fejlesztést. Az önvezető teherautók első csoportját 2018 végén engednék a szigetország úthálózatára.
Az innovációk gyökeres változásokat hozhat a szállítmányozásban is.
Az Embark amerikai startup a hosszú nevadai útszakaszokon teszteli önvezető járműveit, melyek mesterséges intelligencia segítségével tanulták meg, hogyan kövessék az útjelzéseket – akár nehéz út- és látási viszonyok esetén is.
A vállalat mérnökei olyan alkalmazáson dolgoznak, mely az Uberhez hasonlóan összekötné a fuvarozókat a megrendelő cégekkel. A Business Insider értékelése szerint 800 milliárd dolláros iparágról van szó.
Bár nő az útdíjfizetők tudatossága, még mindig jellemző a riasztási funkciók hanyagolása is.
A TomTom néhány hete jelentette be, hogy vállalatuk szolgáltatja a térképészeti és forgalmi adatokat a Volvo teherszállító járműveknek, valamint a Volkswagen Skoda modelljeinek is.
Nehéz feladat a cégek számára a szállítmányozás minden szakaszát hatékonnyá és optimálissá tenni, a hiányosságok pedig megdrágíthatják a folyamatot, amelyet végül a lánc végén az ügyfelek fizetnek meg.
Több támogató tényezőnek köszönhetően Ausztráliában és Új-Zélandon akár a tavalyi duplájára emelkedhet az üzemben lévő flottarendszerek száma.
3 évvel ezelőtt lépett életbe az e-útdíj rendszer.
Az európai kamionkonvojos verseny részeként a Mercedes-Benz három önvezető Actros szerelvényt indított útnak, a járművek virtuálisan összekapcsolva szelik át Németországot. Az önjáró konvoj egyik előnye, hogy a járművek sokkal rövidebb követési távol...
Amennyiben kérdései vannak, vagy egy konkrét problémára keres megoldást, a Vodafone IoT-szakértői rendelkezésére állnak. Lépjen velük kapcsolatba!