Már az okosizzók működése is programozható vele.
66 millió darab készülék üzemel már az Egyesült Államokban, a piacot az Amazon vezeti.
A szimplán C elnevezésű termékcsalád további tagokkal bővül.
Az intelligens konyhai készülék használatához még a konyhába sem kell kibotorkálnia.
A japán cég ősszel debütált készüléke a Google virtuális asszisztensével is együttműködik.
Az idei CES-en jelentették be a Dish amerikai tévészolgáltató és a Google Home együttműködését.
A keresőóriás úgy döntött, hogy képernyővel egészíti ki okosotthon-platformját, ám a hardvertervezést más vállalatokra bízta. A partnercégek közül először a Lenovo mutatta be a Smart Display készülékét.
A hangvezérelt rendszerek nagy népszerűségnek örvendenek az okosotthonokban, így nem meglepő, hogy az amerikai vállalat a munkahelyeket is meghódítaná a technológiával.
Az okosotthon-piacon a hangvezérlés biztosítása is nagyban befolyásolja a fogyasztókat, hogy melyik termék megvásárlása mellett döntenek.
A Google egyre szorosabbra fűzi a kapcsolatot a telefon és az otthonautomatizáció között.
Egy marketingcsapat azt kutatta, hogy milyen tárgyi tudással rendelkeznek az egyes rendszerek.
A Google-höz és az Amazonhoz hasonlóan a cupertinói cég is saját okosotthon-vezérlőn dolgozik, mely azt jelenti, hogy a Siri is saját dedikált hangszórót kap.
Az éves fejlesztői konferencián a Google vezérigazgatója hosszú előadásban fejtette ki, hogy milyen fejlesztésekkel haladt a cég az elmúlt évben, de természetesen a mindenkit érdeklő jövőbeli tervekről is szó esett.
A Google Home mostantól képes hang alapján különbséget tenni a felhasználók között. A jövőben az okosotthon-vezérlőt akár hat személy is használhatja egyszerre.
A Burger King marketingesei úgy érezték, a 15 másodperces időkeret nem elég, hogy mindent elmondjanak a cég híres szendvicséről, így a Google Home okosotthon-vezérlőt kérték meg, hogy folytassa üzenetüket.
Úgy tűnik a folyton figyelő, hangvezérelt készülékek legnagyobb átka épp a vezérlést kezdeményező kulcsszó: hiába csak a tévében hangzik el az „Oké, Google”, az okoseszköz akkor is teljesíti a parancsot. Így történt ez a Superbowl reklámblokkja alatt...
Bár az Amazon Alexa és a Google Home készülékek a karácsonyi időszakban nagyon népszerűnek bizonyultak, a mindkettő által alkalmazott hangvezérléses technológia előtt most még komoly akadályok állnak, ha a gyártók a fogyasztókat és a fejlesztőket is ...
A keresőóriás nemrég piacra dobta első okosotthon-készülékét. A cég nemes egyszerűséggel a Home elnevezést adta az intelligens hangszórójának, mely egyelőre még inkább személyi asszisztensként, és nem „családi inasként” működik....
A PwC felmérése szerint a brit fogyasztók 72%-a a következő öt évben még nem tervezi otthona intelligens felújítását. Elméletben jól hangzanak tehát az okoskütyük, de elterjedésüket több tényező is gátolja.
Amennyiben kérdései vannak, vagy egy konkrét problémára keres megoldást, a Vodafone IoT-szakértői rendelkezésére állnak. Lépjen velük kapcsolatba!