Elkészültek, beállítottad a hirdetéseket, mégsem jelennek meg, ha rákeresel a Google-ben?
A konverzió optimalizálás nem elhanyagolható feladat a vállalkozások életében, ha a profit maximalizálása a cél.
Megéri figyelembe venni a keresőoptimalizálás szabályait a tartalomgyártás során.
A Digiméter szerint a vállalkozások 45%-a végez digitális marketing tevékenységet, jellemzően a Facebookon.
Folytatódott az a trend, hogy a legbefolyásosabb szakemberek között az online kereskedelemmel foglalkozók szerepelnek a legtöbben a rangsorban.
A CMO-knak is érdemes nyitni minél több ponton a dolgok internete, a mesterséges intelligencia és a big data felé.
Egyes nézőpontok szerint a kiterjesztett valóság még a virtuális valóságon is túltehet.
Pár év alatt megtízszereződött a martech, vagyis a marketingtechnológiai szolgáltatók száma.
Az építőipari vállalkozások többsége még digitálisan éretlen, de egyre többen használnak internetet és informatikai eszközöket.
A cégek az elkövetkezendő években egyre többször a mesterséges intelligencia segítségével juttathatják el marketingüzeneteiket a fogyasztókhoz.
A Gartner piackutató előrejelzése szerint 2020-ban már összesen 20,8 milliárd intelligens eszköz lesz használatban, a tavalyi évben regisztrált 6,4 milliárdhoz képest. Ha ez a növekedés még gyorsulni is fog, a gyártóknak érdemes jobban átgondolniuk t...
A különböző generációk adatmegosztási és online vásárlási szokásait vizsgálta az Epiphany amerikai piackutató cég.
A közösségi médián alapuló marketing sokat változott az utóbbi időben, és a változás mértéke nagyobb, mint a hagyományos marketingcsatornák esetében.
Sok fejlesztő ígéri, hogy néhány éven belül megérkezik a 4G-t leváltó új telekommunikációs szabvány, a valóságban azonban nem valószínű, hogy ez a változás egyik napról a másikra bekövetkezik.
A várostervezők, az önkormányzatok és a fejlesztők számára az egyik legfőbb kérdés, hogy miként tehetnék a településeket okosabbá és élhetőbbé.
Az IoT és a közösségi média teljesen új utakat nyithat meg a kereskedelemben és a marketingben.
Az IoT-megoldások által mért adatoknak köszönhetően a marketingüzenetek személyre szabottá tehetőek és jobban megfelelhetnek az aktuális ügyféligényeknek.
Az intelligens megoldások egyre inkább jelen vannak az életünkben.
A manipuláció nem ismeretlen az emberek közötti kommunikációban és az értékesítésben sem. Vajon mi lesz akkor, ha a gépek is képesek lesznek az érzelmek olvasására, és marketingcélokra használják fel az így szerzett tudást?
Amennyiben kérdései vannak, vagy egy konkrét problémára keres megoldást, a Vodafone IoT-szakértői rendelkezésére állnak. Lépjen velük kapcsolatba!